5012 9088 lisa@kinesiskakupunktur.dk

Sådan oplever du en

BEHANDLINGEN

Akupunktur lindrer alle former for smerter, som tager udgangspunkt i kroppens livsenergi. Akupunktur er at bruge hårfine nåle til at påvirke kroppens energibaner og rydde ud i affaldsstoffer, der har hobet sig op og har forhindret energien i at strømme frit i kroppen. hvor de aktiverer kroppens egne helbredende processer.

Close-up Of A Person Getting An Acupuncture Treatment At Spa

Nålene skal sidde cirka 45 til 60 minutter, inden de fjernes og her kan man jo ligge bruge tiden til at nyde stemningen i de beroligende omgivelser under behandlingen så, man slapper simpelthen mere af.

At akupunktur virker, er i dag almindeligt anerkendt, og metoden anvendes vidt og bredt i det meste af verden. Mennesker har ret til et smertefri liv, om det er fysiske smerter eller om livet bare generelt gør ondt. Den største lykke er når smerten forsvinder.

Efter/under behandling:

Ved akupunktur oplever de fleste at “få mere energi” efter behandlingen – næsten uanset om det er små eller meget komplekse problemer, der er udgangspunkt for behandlingen. Der er tale om at frigøre den energi, du ellers har haft bundet i smerte, stress eller anden ubehag – og forvandle den til konstruktiv og helbredende energi.

Acupuncture needles on the back of a beautiful woman - Portrait of a pretty lady in acupuncture therapy at the day spa

I østen har akupunktur været anvendt som behandlingsmetode i flere tusinde år. De seneste års forskning i Vesten har vist, at akupunktur også effektivt afhjælper en bred vifte af almindeligt forekomne lidelser i de vestlige samfund. I dagens Danmark er der fuld knald på livet med familie, karriere, fritidsinteresser osv. derfor er det vigtigt, at vi tager hånd om vores krop og sind som skal bærer os igennem hele livet.

Man bør være klar til at foretage nogle ændringer i sit liv, akupunktur kan rette op på ubalancerne for en stund, men laver man ikke om på det, der bragte ubalancen til at starte med, så er man lige vidt.

Luk menu